perjantai 1. huhtikuuta 2011

Koirat

Koiran omistaminen on mukavaa joskus...MUTTA. Koiran omistamisessa on monta puolta mikä vituttaa. Mun koira söi kirjaimellisesti mun kämpän. Ja velkaa jäi niskaan vaikka kuinka vitusti. Mun sekarotuinen piski sen tapahtuman jälkeen on "arvokkaampi" ku joku vitun chihuahua. Toinen ero chihuahuaan on se, että mun koiraa ei saa tapettua nyrkillä ja se ei vikise niinku joku vitun rotta. Vaikka mun koira on tommonen, niin en voi olla sille edes vihanen. Se aina on niin iloinen ja heiluttaa häntää ku tuun kotiin. Mutta... Tolla toisella vittunaamalla on asiaa aiheesta, niin kertokoon se lisää.

Minähän siis, EN ole eläinihmisiä. Ei koiria, ei kissoja, älkää tuoko mun holleille mitään vitun karvaisia elukoita...... tai ihmisiä. On mulla skidinä ollut pari hiirtä vaimitälie riukuhäntiä olikaan, mutta ei mitään siitä isompia karvakasoja mulle KIITOS. Isot koirat on muutenkin aivan saatanan vitun pelottavia, ja kissat vitun ärsyttäviä, ne vaan virnuilee niillä niiden pienillä vitun ärsyillä kissanaamoilla, voi huhuh.
Ja sitten (!) KOIRAN KARVAT, ei jumalauta mulla lähtee järki! Niitä on vittu jokapaikassa, yhtään ihmettele jos mun perskarvojenki tilalla kasvaa nykyään koiran karvoja. Ei perkele, varsinki ton yhen pärisijäkoira ja sen karvat, mä vannon, mun aivot sulaa. Karvoja joka paikassa. Vaatteissa, patjassa, sohvalla, lattialla, tuoleilla, vessassa, kengissä, takeissa, saatikka jos uskaltaa kävellä täällä ja sen jälkeen kattoo jalkoihinsa, niin sukat on kadonnu johonki ja tilalle on tullu karvaset töppöset. Ja vittu, että mua vituttaa, ostin tollasen karvanpoistajatarrarullanki ja sillä rullailen näit karvoi pois mun vaatteista, niin eiiiiiiii, ku sekunnin päästä niitä karvoja on tullukki yhtäkkii jostai lisää vittu kolme kertaa enemmän. MÄ VIHAAN ELÄINTEN KARVOJA!!!!!!!!!!!!! ei vittu mä sanon. Ens kerralla, kun ja JOS mä joskus saan uusia kavereita, ensimmäinen kysymys niille multa, tulee olemaan "onko sulla karvaisia eläimiä?", ja jos vastaus on "on", niin nää'ää, vastaus kuuluu "ime paskaa."
Eikai tässä muuta, mä lähen jatkaa karvoihin hukuttautumista!

3 kommenttia:

  1. ööö OO HILJAA vikiset ihan turhast, kelaa niitä, joil on niin vitun mustii karhunnäkösii koirii, jolla on sitä turkkii ihan vittuna, kelaa millanen karvamäärä niil on kotona ja I know, yhdys sanat on mun lempi sanoja!! :D

    VastaaPoista